Der Artikel ist weiterhin als ^^OTHERCONDITION^^ verfügbar.
Autor: Dianna van Blerkom
ISBN-13: 9780495913511
Einband: Taschenbuch
Seiten: 432
Gewicht: 882 g
Format: 272x216x18 mm
Sprache: Englisch
Erscheinungsdatum: 06.01.2011

College Study Skills

Becoming a Strategic Learner
 Taschenbuch
Besorgungstitel  |
 Lieferzeit: 3-5 Tage  
Unser bisheriger Preis: 241,95 €
Jetzt 90,86 €

Alle Preise inkl. MwSt.
| zzgl. Versand
4
1. Structure and Process of Supervision. 2. Supervision Models: Psychotherapy-based Non-Psychotherapy-based. 3. Effective Supervision. 4. Supervisor. Gender and Perceived Stereotypes. Theoretical Orientation, Interaction and Learning Styles. BTI Types. Negative-Harmful Supervision. 5. Supervisee. Attachment Style. Self-presentation and Self-disclosure. Interaction and Learning Styles. Theoretical Orientation. Gender & Perceived Stereotypes. 6. Assessment of the Trainee. Knowledge and Skills. Personal Dynamics. Formal Assessment Tools. 7. Supervision Ethics. 8. Legal Aspects of Supervision in Psychotherapy. 9. Impacts of Culture and Diversity on the Supervisory Relationship and Process.
3
Focuses on helping students become actively engaged in their own learning. This text incorporates active learning strategies to help students succeed in college by introducing a strategy, allowing them to practice it, and having them do self-assessments to gain feedback on their own success.

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

 

Rezensionen

Autor: Dianna van Blerkom
ISBN-13:: 9780495913511
ISBN: 0495913510
Erscheinungsjahr: 06.01.2011
Verlag: Cengage Learning, Inc
Gewicht: 882g
Seiten: 432
Sprache: Englisch
Auflage 7 ed
Sonstiges: Taschenbuch, 272x216x18 mm, Illustrations